کار کردن یا زندگی در یک محیط سبز با دیوار سبز مردم را به هم نزدیک می‌کند.

در یک کلام: ظاهر طبیعی و پایدار همراه با کاهش هزینه‌های انرژی به معنای افزایش ارزش دارایی است. مطالعات انجام شده حاکی از آن است که ساختمان یک شرکت ممکن است به عنوان سمبل عملکرد محیطی و اجتماعی آن تلقی شود و علاوه بر جذب بیشتر و تأثیر بر وفاداری مشتری ممکن است جذابیتی برای استعدادها و بحث جذب و استخدام ایجاد نماید.

تعامل بیشتر اجتماعی و خرابکاری کمتر با دیوار سبز

کار کردن یا زندگی در یک محیط سبز مردم را به هم نزدیک می‌کند. تحقیقات نشان داده است که فضای سبز در مقیاس کوچک تأثیر مثبتی بر انسجام اجتماعی دارد. در همین راستا‌، مناطقی که فضای سبز بیشتری دارند‌ مانع تجاوز‌، خشونت و خرابکاری و حرکات نا‌مناسب در محل فروش و خدمات پس از فروش می‌شوند.

دیوار سبز ارزش برند شما را بیشتر می‌کندحتی اگر کسب و کار شما توریسم سلامت است و یا مدیر بیمارستان هستید، بد نیست بدانید فضای سبز و دیوار سبز روند بهبودی را ساده‌تر می‌کند و به بیماران در شفا یافتن کمک می‌کند. حتماً مستحضر هستید که تحمل فرد در برابر درد در محیط سبز بیشتر است؛ این اثر قدرتمند همچنین به عنوان “محیط بهبودی” شناخته می‌شود.

صرفاً نگاه کردن به محیط‌های تحت سلطه گیاهان سبز‌، گل‌ها و یا آب به‌طور قابل توجهی به بهودی کمک می‌کند و استرس را در بیماران کاهش می‌دهد.

برای تولید این دیوار سبز تنها چند دقیقه زمان لازم است، اما این زمان کم می‌‌تواند تا مدت‌ها برای ارزش افزوده داشته باشد.

اگر شما هم علاقه دارید تا در محیط کار و یا حتی در ساختمان خود ار دیوار سبز و تراس سبز استفاده کنید، تیم مشاوران آرنی‌ لند می‌تواند به شما کمک کند و بهترین محصول را متناسب با مجموعه شما به ارمغان آورد. کافی است با ما تماس بگیرید.

منبع: ecobnb