مطالعات زیادی در مورد فواید گیاهان در محیط کار انجام شده است.

در یک مطالعه گسترده در نروژ نشان داده شد که روف گاردن، دیوار سبز، آبنما؛ علائم عصبی روانی مانند خستگی و سردرد را تا 23 درصد کاهش می‌دهند. علائم مربوط به غشاهای مخاطی ، مانند سرفه و گلو خشک نیز به ترتیب 37 و 25 درصد کاهش کاهش می‌دهند.

همچنین مشکل پوست خشک را نیز 23 درصد کاهش می‌دهد. مزایای ذکر شده در بالا به بهبود کیفیت هوا کمک می‌کند و بعبارتی گیاهان دارای ارزش درمانی و روانشناختی هستند. به طور خاص، مطالعه‌ای در سال 1989 نشان داد كه چگونه می‌توان از گیاهان برای از بین بردن ناخالصی‌هایی مانند زایلن و فرمالدئید استفاده كرد؛ دو ماده شیمیایی كه معمولاً در بعضی از مصالح ساختمانی و مبلمان اداری موجود است.

یک مطالعه انجام شده در سال 2004 نیز، پس از بررسی تأثیر گیاهان بر بنزن موجود در هوا، به نتایج مشابهی دست یافت علاوه بر این، افرادی که در محیط‌هایی با گیاهان کار می‌کنند، کاهش قابل توجه استرس، بهبود خلق و خو و افزایش تمرکز دارند.

علم پشت دیوار سبز زنده یا دیوار گیاهی

انتخاب گیاهان برای دیوار سبز زنده

پس از تصمیم به نصب یک باغ عمودی ، باید گیاهان مناسب را برای کار انتخاب کنید.

از آنجایی که هدف از افزودن گیاهان افزایش بهره‌وری است ، شما باید گزینه‌هایی را انتخاب کنید که ضمن حفظ کمترین نگهداری، پوشش خوبی را فراهم کند.

اگر یک دیوار سبز زنده به دلیل نیاز به موارد گسترده کارمندان را از وظایف خود دور کند، باعث نتیجه عکس در بهره‌وری کارکنان می‌شود. برای اطمینان از انتخاب انواع مناسب، ما به شما مشاوره رایگان می‌‌دهیم، سپس این شما هستید که آن گیاهان را از باغ‌های چند هکتاری ما با قیمت مناسب تهیه می‌کنید و یا از محل دیگری. به هر حال ما بصیرت شما را افزایش می‌دهیم و این از ارزش‌هایی است که ما بر آن پایبندیم.

سينگونيوم پودوفیلوم ها مانند پتوس‌ها برای محیط های کم نور ایده آل هستند، مانند فضای اداری که نور مستقیم خورشید ندارند .بحث‌های هرس و آبیاری را نیز باید در نظر بگیرید. سرخس نیز از گونه‌های مناسب است. گیاهانی را انتخاب کنید که به‌‌طور طبیعی زیبا هستند و بدون هرس و باغبانی تا مدت طویلی زیبایی خود را از دست نمی‌دهند. برای کسانی که گیاهانی را که شکوفه می‌دهند ترجیح می دهند، نیلوفرهای صلح می تواند یک انتخاب مناسب باشند.

اگر شما هم علاقه دارید تا در محیط کار و یا حتی در ساختمان خود ار دیوار سبز و تراس سبز استفاده کنید، تیم مشاوران آرنی ‌لند می‌تواند به شما کمک کند و بهترین محصول را متناسب با مجموعه شما به ارمغان آورد. کافی است با ما تماس بگیرید.

منبع: planters