در جاهایی که چگالی ساختمان‌ها در شهرسازی زیاد است‌، در معماری شهرها باید خلاقیت به خرج داد. پشت بام‌ها گزینه‌هایی هستند که می‌توانند محلی برای استراحت ساکنان شهر فراهم کنند. بنابراین سبزشدن در معماری شهری در حال پیشروی است‌، به طوری که ساکنان شهر پشت بام‌های خالی را به یک ناحیه سبز زیبا از طریق ایجاد روف گاردن تبدیل می‌کنند.

روف گاردن راهکار فرار از شلوغی‌های کلان شهرها

لئون دوستدار فضای سبز باز و عاشق باغ پشت بام شگفت انگیز خود در بروکسل است که از آن به عنوان یک بخش مهم خانه خود یاد می‌کند. وی گفت:

“وقتی بعد از یک روز طولانی به خانه می‌آیم‌، تنها کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که در باغ خود استراحت کنم. داشتن یک لیوان نوشیدنی و خواندن کتاب‌، در حالی که باد در میان موهای من جاری است. دقیقا این زمان است که من احساس خوشبختی می‌کنم و واقعاً حس می‌کنم خوشبخت‌ترین فرد در جهان هستم. در حالی که ماشین‌ها در شلوغی و ترافیک هستند و مردم در حال قدم زدن در راهرو‌ها و طبقه پایین هستند‌، من در طبقه بالا هستم و غروب آفتاب را از صندلی راحتم تماشا می‌کنم.‌”

شما هم می توانید جهت سفارش روف گاردن و مبلمان و باربیکیوی خود در پشت بام منزل و آماده سازی پشت بام با گروه آرنی ‌لند تماس حاصل فرمایید.

در تمام طول سال فضای تراس طراحی شده ذهنی خود را که توسط آرنی ‌لند پیاده‌سازی شده را در اختیار دارید. حتی در فصل زمستان نیز می‌توانید بیرون از خانه به پشت بام بروید و از گیاهان مختلف اطراف خود لذت ببرید. “روزی وجود ندارد که بدون باغ پشت بام من که اشراف به شهر دارد سپری شود. من عاشق این احساس در فضای باز هستم‌، مهم نیست که در چه فصلی باشد.‌”