شما می‌توانید کفپوش مطابق سبک زندگی خود را بدون قربانی کردن ظاهر شیک چوب بدست آورید. گزینه‌های کفپوش ضد آب در کف و دکور در حال حاضر در مواد مختلف (از جمله چوب واقعی!) و سبک‌هایی وجود دارد که می‌تواند متناسب با سبک زندگی‌ هر فرد، ظاهر و بودجه وی باشد. کفپوش‌های مقاوم در برابر آب ایده‌ای عالی در هنگام جستجوی کفپوش‌هایی هستند که مناسب فضای کودک یا حیوان خانگی باشد‌، اما اطلاعات مهمی در مورد آنچه باعث می‌شود کفپوش ضد آب و از مواد مختلف موجود باشد وجود دارد.

در اینجا نکات کلیدی‌ای وجود دارد که شما باید در مورد مقاومت در برابر آب و انواع کفپوش‌های ضد آب بدانید.

چگونه کفپوش مقاوم در برابر آب به وجود می‌آید؟

هنگامی که آب به طور معمول در تماس با کفپوش است و یا غرق آب ایجاد می‌شود‌، در کفپوش‌های چوبی یا غیر ضد آب، رطوبت درون تخته و هسته تخته فرو می‌رود، که سپس گسترش می‌یابد و باعث باد کردن  می‌شود. هنگامی که کفپوش‌ها توسط آب آسیب می‌بینند‌، کف به صورت غیر قابل برگشت آسیب دیده و می‌تواند شروع به کپک زدن کند.

هنگامی که کف‌ها ضد آب هستند‌، به این معنی است که یک سدی اضافه شده وجود دارد که مانع از رخنه کردن رطوبت در مدت زمان مشخص در هسته می‌شود. مقاومت در برابر آب به این معنی است که تماس ناگهانی با آب باعث خسارت نمی‌شود‌، اما قبل از اینکه بتواند از سد عبور کند، بایدهرچه زودتر آب از بین برود.

6 گزینه برتر کفپوش مقاوم در برابر آب و ضد آب
  • چوبِ سخت مهندسی شده AquaGuard

AquaGuard Wood® جدید و منحصر به فرد است. چوب سخت واقعی مقاوم در برابر آب بوده و فناوری منحصر به فردی را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد کفپوش چوبی واقعی را در هر اتاق منزل خود داشته باشید و می‌توان آن را در یک چشم بر هم زدن نصب کرد!

AquaGuard wood محافظت یک شبانه روز در برابر جذب آب و رطوبت را ارائه می‌کند و همراه با پوشش ضد اشعه ماوراء بنفش که با کوارتز تقویت شده دوام بیشتری را فراهم می‌کند.

چگونه کفپوش مقاوم در برابر آب به وجود می‌آید؟
  • AquaGuard Bamboo

AquaGuard bamboo انقلابی در صنعت مواد ضدآب کفپوش سازی است، چرا که سه برابر سخت‌تر از بلوط قرمز امریکایی است و تا 30 ساعت در برابر آب مقاوم است. AquaGuard Bamboo بدون نیاز به قالب گذاری می تواند تا 150 متر مربع نصب شود.

تخته‌های بامبو AquaGuard از الیاف بامبو رشته‌ای ساخته شده‌اند که سپس برای ایجاد کفپوش‌های بادوام فشرده می‌شوند. بعلاوه‌، آنها در چند سبک از خراش دستی تا براش‌های سیمی قرار دارند. دوام آن و همچنین مقاومت در برابر آب تا 30 ساعت‌، آن را برای کل حمام‌، آشپزخانه‌ها و اتاق های کثیف مناسب می‌کند.

AquaGuard Bamboo
  • لمینیت بر پایه چوب AquaGuard

AquaGuard Laminate® یک کفپوش لمینت ضد آب بر پایه چوب است و مانند چوب‌های اصیل به نظر رسیده و احساس می‌شود. مزایای اضافی ارائه شده، اکنون یک گزینه لمینت است که سبب می‌شود این نوع کفپوش برای هر اتاق خانه از جمله آشپزخانه‌ها، اتاق‌هایی که بیشتر در معرضی کثیفی قرار دارند، زیرزمین‌ها و حتی تمام کف حمام‌ها بطور کامل، بتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

لمینیت بر پایه چوب AquaGuard
  • کفپوش ضد آب NuCore

NuCore ظاهر و حسی مانند چوب و کاشی دارد، اما می‌تواند در جایی نصب شود که امکان نصب چوب واقعی وجود ندارد. 100٪ ضد آب بودن آن، امکان نصب تقریباً در هر اتاق خانه را می‌دهد. با توجه به زمان صفر سازگاری و سیستم نصب قفل آسان، می‌توانید در کمترین زمان ممکن یک کفپوش ضد آب زیبا و با ظاهری طبیعی داشته باشید!

کفپوش ضد آب NuCore
  • وینیل لوکس ضد آب DuraLux

دوام و لوکس بودن در وینیل لوکس DuraLux performance به هم می‌رسند. کف شما با داشتن هسته سنگی نه تنها 100٪ ضد آب بلکه ضد خراش و ضد ضربه است. تخته 5 میلی متری Duralux performance  با پوششی از فوم در درون خود، یک انتخاب کفپوش عالی است که سریع و آسان نصب می‌شود!

وینیل لوکس ضد آب DuraLux
  • HydroShield

HydroShield گزینه کفپوش ضد آب برای خانه‌های شلوغ با بودجه کم است. با داشتن روکش 100٪ قابل انعطاف سیلیکون‌، تا 24 ساعت در برابر آب مقاوم است! به علاوه‌، در برابر ضربه‌ها‌، خراش‌ها و لکه‌ها مقاوم است‌، بنابراین در مناطقی با ترافیک و رطوبت زیاد مانند آشپزخانه‌ها، اتاق‌های بیشتر در معرض کثیفی و حتی حمام‌های کامل دوام می‌آورد.

کفپوش مقاوم در برابر آب و ضد آب برای هر خانه یا سبک زندگی بسیار مناسب است. انتخاب گسترده‌ای از ظاهر کف مقاوم در برابر آب وجود دارد که می‌توانید بسته به کاربرد موردنظر خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. به علاوه، می‌توانید از کارشناسان ما در “تیم تخصصی معماری آرنی لند” در یافتن کفپوش مناسب با هدف شما مشاوره و کمک بگیرید.

منبع‌:  flooranddecor