فلاور باکس در روف گاردن یک برگ برنده محسوب می شود و زیبایی روف گاردن را چند برابر می کند و از سوی دیگر به نظر این بخش نیز کمک زیادی می کند. آن ها در ابعاد مختلف و سبک های خاصی تولید می شوند و مشخص است که دارای موقعیت مخصوصی هستند. در این مقاله قصد داریم در خصوص مزایا و معایب فلاور باکس در روف گاردن صحبت کنیم.

مزایا

انواع فلاور باکس در روف گاردن امکان جابجایی دارند به طوری که اگر دکوراسیون روف گاردن عوض شود محل قرارگیری فلاور باکس ها نیز قابل تغییر است مشخص است که این موضوع یکی از دلایل اصلی انتخاب فلاور باکس در روف گاردن است.

آن ها به صورتی طراحی می شود که به عنوان یک مانع یا حصار می توان از آن استفاده کرد و برای جلوگیری از دید مورد استفاده قرار می گیرد از سوی دیگر سبب می شود که به دیوار لطافت بخشیده شود. مشخص است که فلاور باکس ها به صورتی طراحی می شوند که امکان کاشت درخت و درختچه ها در فضاهایی که بستر کاشت ضعیف است را شامل شوند.

در جنس و شکل و ابعاد فلاور باکس در روف گاردن تنوع زیادی دیده می شود برخی از افراد می توانند مدل های پر عمق آن را انتخاب کنند برخی می توانند طول فلاور باکس را بیشتر کنند و برخی دیگر می توانند در عرض فلاور باکس ها تغییراتی ایجاد کنند مشخص است که تنوع در سلیقه و جنس و شکل فلاور باکس ها اهمیت زیادی دارد و با سلیقه مشتری سازگار است.

چندین فلاور باکس در روف گاردن در کنار هم استفاده می شود و فضایی ایجاد می کند که علاوه بر زیبایی محیط سبب می شود که لطافت و شادابی زیادی ایجاد شود.

عموماً مقاومت به کار رفته برای فلاور باکس در روف گاردن بسیار خوب است به طوری که سال ها دوام می آورد و سبب می شود زیبایی روف گاردن ها بسیار بیشتر شود. از سوی دیگر بهتر است که فلاور باکس در روف گاردن به طور دقیق از مواد مغذی تقویت می شود و آب و خاک برای گیاه نیز در این راستا ارزیابی می شود.

فلاور باکس در روف گاردن دارای تنوع طرح زیادی است به طوری که سبب می شود موقعیت نصب آن نیز متفاوت باشد. نصب فلاور باکس در روف گاردن به صورتی طراحی شده است که افراد می توانند به واسطه آن موقعیت دقیق روف گاردن را مشخص سازند.

برخی از فلاور باکس ها هستند که از نظر مدل به صورت شیشه ای طراحی می شوند این مدل قابلیت اینکه در آن سنگ های رنگی ریخته شود زیاد است.

فلاور باکس در روف گاردن

معایب

یکی از مشکلاتی که برای فلاور باکس در روف گاردن دیده می شود اندازه های بزرگ آن است در واقع وقتی ابعاد آن بزرگ باشد سبب می شود که جابجایی سخت تر شود و در نهایت فضای بیشتری را اشغال می کند این موضوع در نهایت سبب می شود که موقعیت فلاور باکس ها به نسبت سایر بخش ها متفاوت به نظر برسد. از سوی دیگر در صورتی که از جنس چوب برای فلاور باکس در روف گاردن استفاده شود پس از دو الی سه سال علائم پوسیدگی در آن نشان داده می شود و در نهایت بر اساس اقلیم و محل قرارگیری آن می بایست جنس مورد نظر را انتخاب نمود. از یاد نبرید که در طراحی فلاور باکس در روف گاردن می بایست همه این موارد ارزیابی می شود.

نکات مهم در استفاده از فلاور باکس در روف گاردن

از قرار دادن فلاور باکس های ناهماهنگ با محیط امتناع شود به طوری که سبب می شود فضای بی نظمی ایجاد شود. بهتر است که از فلاور باکس ها به صورت چندتایی استفاده می شود. بهتر است که فلاور باکس ها به صورت چندتایی در کنار هم قرار بگیرد و یک محیط دنج را شامل شود. بهتر است که برای به حداقل رساندن میزان خشک شدن خاک ها بهتر است که از گلدان های بزرگ استفاده شود و گلدان های بزرگ تعداد و انواع بیشتری از گل و گیاه را در خود جای دهند.

اندازه و همینطور جنس آن می بایست برای کاشت درخت مناسب باشد و بر اساس میزان ریشه دهی درخت انتخاب شود. در هر صورت ریشه درختان سبب صدمه به بدنه فلاور باکس ها می شود و در نهایت رشد آن دچار مشکل می شود.

جنس فلاور باکس

از موارد مهم در نصب، ایجاد زهکش مناسب است مشخص است که زهکش های به کار رفته در فلاور باکس ها می بایست به صورتی باشد که در بخش تحتانی آن قرار بگیرد و در نهایت نیاز به پوشش های فلزی نیز خواهد بود. در نظر داشته باشید که برای محل قرارگیری می بایست دقت صورت بگیرد و باید جایی انتخاب شود که حداقل 5 ساعت در روز نور خورشید دریافت شود و بستگی به نوع گیاه کاشت صورت می گیرد. در صورت کاشت گیاهان می بایست خاک مناسب نیز استفاده شود و نیازهای دیگر گیاه نیز مدنظر قرار بگیرد. در فلاور باکس در روف گاردن خاک اغلب زودتر خشک می شود و در نتیجه سبب می شود که آبیاری با فاصله کمتری صورت انجام شود.

مزایای آن بیشتر از معایب آن است در واقع معایبی نمی توان برای فلاور باکس ها در نظر گرفت به طوری که سبب می شود بر اساس محیط خانه شرایطی در نظر گرفته شود البته که اگر ابعاد فلاور باکس ها بیش از حد بزرگ نباشد می تواند موقعیت خوبی را شکل دهد و در تلفیق هنر و علم معماری موقعیت خوبی ایجاد نماید. در صورتی که قرار است از فلاور باکس های عریض در روف گاردن خود استفاده کنید از یاد نبرید که بخشی از آن می بایست دارای پایه های مقاوم باشد مشخص است که نوع فلاور باکس ها بر اساس موقعیتی که در نظر گرفته می شود بررسی خواهد شد. در بهترین شرایط باید محیط خانه ارزیابی شود و مشخص است که محیط اجرایی باید قابل قبول و واقعی به نظر برسد و سطح اقتصادی خوبی را شکل دهد.