برای اجرای معماری نوین روف گاردن نیاز است که متریال های خاصی در نظر گرفته شود و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور کلی می بایست معماری نوین روف گاردن به واسطه نوع متریال بررسی شود. در ابتدای اگر می بایست محوطه سازی با استفاده از مواد و مصالح استاندارد صورت بگیرد پس از آن می بایست وضعیت ایزولاسیون بام باغ ارزیابی شود از یاد نبرید که موقعیت زهکشی و فیلتر و همینطور لایه بندی در سطح زیرین روف گاردن ها اهمیت زیادی دارد. در معماری نوین روف گاردن می بایست دقت ویژه ای به بخش انتخاب و خرید خاک صورت بگیرد و نیاز است که روش آبیاری نیز اتوماتیک باشد. از سوی دیگر مواردی مانند تجهیزات نورپردازی و همینطور نوع سایه بان انتخاب شده نیز می بایست دقیق باشد.

جدیدترین متریال های معماری نوین روف گاردن

یکی از جدیدترین متریال ها میتواند استفاده از نیمکت های چوبی به صورت ترکیب شده با منظره های سنگی باشد و از چمن های مدولار در آن استفاده شود مشخص است که در این راستا استفاده از حوضچه های آب گرم بسیار ارزشمند است و یک فضای ضد زنگ عالی ایجاد می کند به طوری که توسط گیاهان احاطه شده است و این نوع از معماری نوین روف گاردن می تواند بسیار جذاب باشد. استفاده از سنگ در این راستا اهمیت زیادی دارد و منجر به رشد بهتری می شود. 

مدل دیگر از متریال معماری نوین روف گاردن میتواند استفاده از آبنماهای خاصی باشد که از چوب بلوط ساخته می شود و پرگولای پوشانده شده توسط ویستریای ژاپنی را شامل شود به طوری که یک واحد آرام و جدا از سایر بخش ها ایجاد می کند. 

استفاده از بتن های ریخته شده برای روف گاردن هایی که دارای پله هستند بسیار ارزشمند بوده و جایگزین مناسبی محسوب می شود به طوری که از رمپ بجای پلکان استفاده می شود و سبب بالا و پایین رفتن گیاهان سبز می شود. 

چشم اندازهای معماری به کار رفته برای روف گاردن هایی که دارای پلنترهای مخصوص هستند بسیار مهم است به طوری که بهتر است از جنس فولاد گالوانیزه در این راستا استفاده شود و از گیاهان پوشیده از پر و گیاهان همیشه سبز در آن استفاده شود این سبک از متریال معماری نوین روف گاردن بسیار دل انگیز است.

معماری نوین روف گاردن به صورت مدرن از گیاهان به عنوان دیوار استفاده می کند به طوری که سه فضای مجزا استفاده می کند که یک منطقه برای غذاخوری ، یک منطقه برای سالن بزرگ و منطقه دیگر برای موقعیت آرامش بخش است و در نهایت از صندلی های کاملاً بنفش با گونه های گیاهی استفاده می شود و همینطور گیاهان زینتی ژاپنی را شامل می شود.

معماری نوین روف گاردن

استاندارد معماری نوین روف گاردن

در بین انواع متریال معماری نوین روف گاردن نیاز است که موقعیت استانداردسازی به طور دقیق رعایت شود. مثلاً می بایست از دو کابین مخصوص استفاده شود به طوری که با محیط های اطراف ترکیب شود و در نهایت گیاهان به صورت نامنظم کاشته و یا نصب شوند این سبک از روف گاردن ها اغلب به صورت محیطی که کاشت در آن صورت می گیرد بررسی می شود. 

استفاده از گیاهانی که ریشه های کم عمق دارند نیز بخش مهمی از متریال معماری نوین روف گاردن محسوب می شود به طوری که وضعیت روف گاردن لوکس باشد و شرایط تغییر گیاه برای آن انجام شود مشخص است که موقعیت این گیاهان دارای رویکرد مخصوص به خود است و می تواند ساخت و پرداخت مناسبی داشته باشد.

استفاده از چوب و سنگ آهک و همینطور چوب های افرای ژاپنی بخش بزرگی از استاندارد معماری نوین روف گاردن را تشکیل می دهد به طوری که یک روف گاردن لوکس شرقی را تداعی می کند در نهایت می تواند موقعیت هر بخش از بخش دیگر مشخص باشد.

استفاده از جعبه های چوبی و سنگ فرشهای مخصوص که از جنس کاشی سنگ آهک هستند نیز در طراحی منطقه استخر در نظر گرفته می شود. مشخص است که هر یک از جعبه های چوبی به کار رفته می تواند قابل قبول به نظر برسد. 

ایده های معماری نوین روف گاردن

ایده های معماری نوین روف گاردن

استفاده از نیمکت های توکار به صورتی که ثابت جانمایی شوند و شرایط تعویض برای آنها وجود نداشته باشد یک مقوله ارزشمند است مشخص است که در این راستا می توان از الاچیق های وابسته به نیمکت با سقف باز نیز استفاده کرد به طوری که از نمای خیره کننده آسمان به طور دقیق استفاده شود. 

نیاز است که از ایده های معماری نوین روف گاردن در راستای بالارونده استفاده شود به طوری که بافت و پوشش ایجاد شده در راستای افقی و عمودی به یک میزان رویت شود. 

چمن کاری برای این بخش ارزیابی می شود به صورتی که ایده های لازم می تواند تداعی گر فضلی سبز کوچکی باش که از نظر طراوت بررسی شود مشخص است که سیاست های لازم برای معماری نوین روف گاردن می بایست واقعی به نظر برسد.

شرایط طراحی بام ها به صورت دیوارپوش ارزیابی می شود به صورتی که می بایست شیب بام ها و جهت آن بررسی شود مشخص است که وزن طراحی در بهترین شرایط بررسی شود. مشخص است که وزن به کار رفته برای سازه های مشخص ارزیابی می شود. در نظر داشته باشید که میزان بار اضافی در متریال معماری نوین روف گاردن می بایست ارزیابی شود در نهایت میزان خسارت کمتر در این راستا بررسی می شود از سوی دیگر ایجاد یک لایه نازک برای لایه بندی های مخصوص نیز می تواند قابل قبول باشد. از سوی دیگر وزن به کار رفته برای این راستا می تواند در زمینه احداث بررسی شود مشخص است که رویکرد تثبیت خاک به صورت حرفه ای بررسی شود و سطح به کار رفته در این راستا موقعیت خاصی دارد. 

شناخت لازم در خصوص تکنیک های در نظر گرفته شود می بایست بر اساس موقعیت مکانی روف گاردن در نظر گرفته شود در هر صورت نیاز است که وضعیت اتوماتیک در زمینه آبیاری نیز بررسی شود و البته که شرایط کوددهی نیز در معماری معماری نوین روف گاردن می بایست بررسی شود و محیط نهایی دلنشین و آرام بخش باشد.