اجرای روف گاردن کوچک مانند اجرای آن در یک فضای بزرگ دارای قوانین مخصوص به خود است و نیاز است که نکات کلیدی مشخصی در آن رعایت شود در هر صورت بسیار مهم است که از یک فضای بی روح و خشک خلاص شویم و جایگزین بی نظیری برای آن داشته باشیم.

قوانین رنگ در اجرای روف گاردن کوچک

یکی از از اولین ترفندهایی که برای اجرای روف گاردن کوچک در پشت بام می توان از آن استفاده کرد استفاده از رنگ های مناسب است به طوری که خطای دید ایجاد نماید و فضا را بزرگتر نشان دهد به این ترتیب برای بزرگنمایی اجرای روف گاردن کوچک می بایست از بهترین رنگ ها استفاده کرد به طوری که رنگ های روشن و ملایم در این راستا اهمیت بهتری دارد. از سوی دیگر بهتر است که دیوارها با چوب پلاست پوشیده شود و رنگ های روشن استفاده شود به طوری که در مورد آلاچیق چوب پلاست نیز از قوانین مخصوصی استفاده شود. بهتر است که برای فلاور باکس ها نیز ز رنگ های شاد مانند یاسی و آبی روشن و سفید استفاده شود به طوری که در همه اجزای روف گاردن یک هارمونی رنگ خوب ایجاد شود این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. 

اجرای روف گاردن کوچک

قوانین دیوارپوش در اجرای روف گاردن کوچک

دقت شود که برای اجرای روف گاردن کوچک در پشت بام نباید از دیوارهایی که در فضای بزرگ استفاده شده است، کمک گرفته شود. قوانین مهم برای فضاهای کوچک باید به طور دقیق مشخص شود به طوری که می بایست از فضای کف زمین به طور دقیق استفاده شود و از دیوارها و سقف نیز استفاده شود. در این راستا بهتر است به جای گلدان های بزرگ که بر روی زمین قرار می گیرد از فلاورباکس هایی زیبایی استفاده شود که به صورت دیواری طراحی شده اند و این روند سبب می شود که فضای روی زمین خالی بماند و در نهایت فضا بزرگتر نشان داده شود. 

اهمیت نظم در اجرای روف گاردن کوچک بسیار مهم است. در صورتی که قصد دارید روف گاردن شما بزرگتر به نظر برسد بهتر است از شلوغ کردن آن خودداری کنید به طوری که وسایل زیاد از جمله آبنما و گلدان و صندلی فضا را اشغال کرده و مشکلاتی از قبیل بی نظمی بصری ایجاد می کند. بزرگترین فضاها در این راستا کوچک نشان داده می شود و فضا به صورت خود به خود کوچک نشان می دهد. بهتر است که اجرای روف گاردن کوچک در پشت بام منظم باشد و محیط آرامش بخش باشد و شرایط دلنشین تری ایجاد شود. 

بهترین روش ایجاد تعادل بین ابعاد محیط و حجم اشیا است. پر کردن محیط روف گاردن ها بر اساس اشکال هندسی منظم بسیار جذاب است و می تواند سیاست های مخصوصی ارزیابی می شود. 

اجرای روف گاردن کوچک

سبک مینیمال

در صورتی که قصد دارید آلاچیق برای اجرای روف گاردن کوچک در پشت بام خود داشته باشید می بایست از سبک مینیمالیسم استفاده شود. در این راستا نیاز است که وسایل کوچک و کاربردی به صورتی استفاده شود که تزئینات زیادی را در بر نگیرد در هر صورت این موضوع به سادگی ختم می شود و سادگی می بایست وضعیت خوبی داشته باشد. استفاده از نیمکت هایی که رنگ ملایمی دارند می تواند انتخاب بهتری باشد مشخص است که روف گاردن های پر نقش و نگار در این راستا اهمیت کمتری دارد و نمی تواند از فضا به درستی استفاده نماید. 

قوانین انعکاس در اجرای روف گاردن کوچک بر روی پشت بام بسیار نتیجه بخش است به طوری که می بایست از متریال مربوط به انعکاس اشیا استفاده شود و آینه های کوچک و بزرگ به کار گرفته شود و شیشه های آنتی رفلکس نیز استفاده شود به طوری که آینه های قدی نیز در نظر گرفته شود. از سوی دیگر استفاده از اینه سبب می شود که فضا دو برابر شود و مشخص است که موقعیت استفاده از آینه ها باید در معرض تغییرات آب و هوا صورت بگیرد. 

نورپردازی در اجرای روف گاردن کوچک

روند نورپردازی برای اجرای روف گاردن کوچک اهمیت زیادی دارد به طوری که سبب می شود محیط دنج و کوچک فراهم شود و به طور کلی یک فضای کوچک به یک محیط بزرگ تبدیل شود. معجزه نورپردازی بسیار پر اهمیت است و مشخص است که شرایط بودجه ای برای نورپردازی از اهمیت زیادی برخوردار است. تخصص حرفه ای برای ایجاد محیط دلباز در نظر گرفته می شود. تخصص نورپردازی سبب می شود که بهترین نقاط پشت بام مشخص شود و در نهایت چراغ ها در موقعیت مناسبی جایگذاری می شود. نور می بایست در زاویه پردازی مشخصی استفاده شود و این موضوع به عمق و شرایط محیطی پشت بام ها نیز بستگی دارد. رضایت مشتری در این زمینه اهمیت زیادی دارد. استفاده از لامپ های ریسه ای و خورشیدی در این زمینه اهمیت زیادی دارد به طوری که می تواند در بین سنگ ها عبور نماید و در نهایت مشخص است که اجرای روف گاردن کوچک می بایست اصول مشخصی داشته باشد ایده های مناسب در این زمینه می بایست واقعی و قابل درک باشد. 

آخرین مرحله دکوراسیون بام سبز می بایست یک پروسه حساس را دنبال کند به طوری که به میزان مشخصی از ظرفیت سقف سنجش صورت بگیرد و در نهایت متریال های مناسبی برای آلاچیق نیز در نظر گرفته می شود و مشخص است که انرژی و هزینه زیادی در این راستا در نظر گرفته می شود و می بایست توسط مهندسان خبره صورتبگیرد. 

یک نکته مهم برای اجرای روف گاردن کوچک این است که از درختچه های کوچک و باریک استفاده شود به طوری که هر بخش از بخش دیگر جداگانه باشد مشخص است که رشد اجرای روف گاردن می بایست دسته بندی مخصوصی داشته باشد گیاهان در ابعاد کوچک می تواند انتخاب خوبی محسوب شود و سطح دقیق هر بخش از بخش دیگر مجزا باشد و فضای تنفس به خوبی وجود داشته باشد. گیاهان بزرگ در روف گاردن های کوچک می بایست به حداقل برسد این موضوع در طول سالیان دراز جواب داده است و باید رضایت افراد زیادی همراه است. مشخص است که رویکرد رشد برای اجرای روف گاردن کوچک بررسی های دقیق تری دارد و می تواند ابعاد کوچکتری را در نظر بگیرد. مشخص است که درختچه ها می بایست در بهترین شرایط مورد استفاده قرار بگیرد و در نهایت می بایست شرایط مخصوصی در بررسی های لازم ارزیابی شده باشد و سیاست های لازم در این بستر بررسی شده است.