صندلی چوبی در روف گاردن در لیست مبلمان فضای باز قرار دارد. این صندلی ها برای گذراندن وقت در یک بعد از ظهر خنک تابستانی بسیار عالی هستند همینطور سبب می شود که رفت به باغ های خانوادگی برای شما دلچسب تر باشد. هر باغ و رستوران و روف گاردن نیاز به یک بخش برای نشستن دارد و در نهایت فضای سبز خصوصی و تفریحی به کار رفته به طور کلی جنس های مناسبی برای این بخش را شامل می شود. صندلی چوبی در روف گاردن در مدل های نیمکتی طراحی و اجرا شده است.

ویژگی های صندلی چوبی در روف گاردن

استفاده از جنس چوب برای صندلی های روف گاردن در ابتدا با مخالف روبرو می شد و دلیل مشخص در این زمینه پوسیدگی جنس چوب است که پس از مدتی مشکلات زیادی ایجاد می کند. اما جنس آن بر اساس چوب پلاست به کار رفته تعیین می شود. در ارزیابی بهتر است که عوامل بیرونی از جمله باد و باران و آفتاب و نوسانات دمایی به طور دقیق مشخص شود. از سوی دیگر صندلی چوبی در روف گاردن بر اساس مدل های مختلفی طراحی می شود.

صندلی چوبی در روف گاردن می بایست از مقاومت نسبی در برابر رطوبت برخوردار باشد از سوی دیگر بهتر است در مقابل با دمای بالا نیز گینه خوبی باشد و تاب تحمل نور آفتاب را نیز داشته باشد.

سبک شناسی

صندلی چوبی در روف گاردن با دکوراسیون ساحلی آمیخته شده است. میز و صندلی های به کار رفته برای فضای باز می بایست بر اساس شرایط مختلفی ارزیابی شود. صندلی های چوبی در سبک های حصیری نیز طراحی شده اند و تداعی مخصوصی در این راستا را شامل شده است. از این سبک از میز و صندلی باغی اغلب برای مناطق استوایی استفاده می شود به طور کلی مناطقی که دمای هوا کاهش زیادی نداشته باشد و از المان های دکوراتیو مانند میز و صندلی برای آن استفاده شود.

مواد اولیه در دسترس برای صندلی چوبی در روف گاردن می بایست بررسی شود نیاز است که گاه جنس چوب با بامبو و حصیر ترکیب شود و این موضوع به زیبایی روف گاردن بسیار تأثیرگذار است.

انواع صندلی چوبی در روف گاردن

صندلی چوبی در روف گاردن دارای انواع مختلفی است و در طرح و مدل های متنوعی طراحی شده است این مدل از میز و صندلی به صورت انفرادی یا به صورت ست های دو نفره کوچک طراحی شده است و در نهایت تا مدل های چند نفره بزرگ نیز دیده می شود. تنوع رنگی در این راستا اهمیت زیادی دارد. دکوراسیون مورد نظر به واسطه رنگ های مختلفی ارزیابی می شود. نام دیگری که برای صندلی چوبی در روف گاردن دیده می شود مبلمان باغی است و در آن از مواد اولیه با کیفیت و مقاوم در برابر نفوذ آب و هوا استفاده شده است. به طور کلی این سبک از مبلمان باغی در برابر نور خورشید و تغییرات جوی می بایست تا حدی مقاوم باشد و در صورتی که جنس چوب آن نامرغوب باشد خیلی زود آسیب می بیند.

فاکتورهای کیفیت و جنس و عمر به کار رفته بسیار مهم است. به طور کلی جنس چوب برای هر 4 فصل مناسب است اما برای فصل زمستان موارد بهتری نیز دیده می شود.

برای تمیز کردن این صندلی ها می بایست از پارچه های مرطوب استفاده شود و در نهایت می بایست به براق نگه داشتن این بخش کمک می کند. از تشکچه ها و کوسن ها و یا بالشتک های رنگی مخصوصی برای روی صندلی استفاده می شود.

صندلی چوبی در روف گاردن

نکات انتخاب و خرید صندلی

هنگام خرید باید آن را امتحان کرد. به طور کلی فرد باید دقایقی بر روی آن بنشیند. مشخص است که اندازه صندلی و ارتفاع آن می بایست سنجیده شود و از سوی دیگر میزان مقاومت پایه های آن نیز باید بررسی شود. در صورتی که قصد دارید صندلی شما طول عمر بیشتری داشته باشد بهتر است که در کنار آن یک سایبان یا چتر مناسب استفاده کنید و این موضوع سبب می شود که از نور شدید و باد و باران تا حد زیادی جلوگیری شود و در نهایت عمر وسایل نیز افزایش یابد. چترها و سایبان های به کار در این زمینه بین 3 الی 6 متر را پوشش می دهد به طوری که بسته به نوع آنها می بایست پایه های فلزی استفاده شود.

بهتر است که آمادگی لازم برای شرایط جوی سنگین ارزیابی شود و جنس آن باید به صورتی باشد که برای 4 فصل استفاده شود. به طور کلی این محصولات یک رویه و کاور مناسب را در بر می گیرد.

صندلی چوبی در روف گاردن

مدل نیمکتی

مدل های نیمکتی روف گاردن اغلب دارای بدنه فلزی بوده و رویه چوبی دارند. این محصولات به صورتی طراحی شده اند که بر اساس موقعیت بالکن ها و پاسیوهای کوچک بررسی می شود. این مدل ها اغلب به صورت یک تکه بودن بسیار شرایط صمیمی ایجاد می کنند. مشخص است که صندلی چوبی در روف گاردن با بدنه های فلی اغلب از نظر مدل دارای شرایط مخصوصی هستند و از روغن های مخصوص چوب برای آنها استفاده شده است و به طور کلی این محصولات در اثر هوازدگی به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند و تغییر رنگی در آن مشاهده می شود به طور کلی بر اساس موقعیت هوازدگی بررسی می شود. هوازدگی یک امر طبیعی است اما بهتر است که محصول نهایی از نظر استحکام در شرایط خوبی باشد و دوام آن به درستی ارزیابی شود.

سفارش صندلی چوبی در روف گاردن با قیمت مناسب و کیفیت عالی حق همه افراد با سلیقه است و سبب می شود که محیط روف گاردن زیبایی دوچندان داشته باشد این محصول به صورت هوشمندانه طراحی شده است.