اگر سری به گذشته بزنیم، خانه های قدیمی فی نفسه زیبا بودند، در حیاط خانه مادر بزرگ ها آب و گلدان های گل زیادی دیده می شد به طوری که فضای بی نظیری را شامل می شد. این روزها زندگی در فضای آپارتمانی رشد کرده است و تلاش می شود تا حال و هوای گذشته باز هم وارد زندگی مان شود. طراحی روف گاردن ها و اجرای آبنما در آن یکی از روش های همه گیر و پر متقاضی محسوب می شود. نام دیگری که برای آبنمای شیشه ای در روف گاردن در نظر گرفته می شود آبنمای حبابی است. آبنمای حبابی به طور کلی از مدل هایی است که در منزل کاربرد دارد و بسیار شیک و مدرن طراحی شده است. آبنمای شیشه ای در روف گاردن بر مبنای شیشه و آب ساخته می شود و حرکت بی نظیر آب بر روی شیشه به کیفیت این محصول می افزاید. طراحی آبنمای شیشه ای در روف گاردن متنوع است و در رنگ بندی های مختلفی ساخت و استفاده می شود.

ویژگی های مهم آبنمای شیشه ای در روف گاردن

آبنمای شیشه ای در روف گاردن در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می شود و یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند استفاده شود. این مدل از آبنما به طور کلی قابلیت حمل خوبی دارند و برای همگان مناسب است. از این مدل آبنما در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود. مدل های از پیش ساخته ای وجود دارد که قابلیت نصب و اجرا در روف گاردن های کوچک و بزرگ را داشته و برای مجتمع مسکونی و مطب ها نیز استفاده می شود.

رنگ های آن اغلب سبز و قرمز و آبی روشن و تیره و همینطور طلایی است این رنگ ها بر اساس سلیقه مشتری متفاوت هستند و ترکیب نور و آب و حباب ویژه ای را شامل می شود.این رنگ ها بر اساس سلیقه مشتری انتخاب می شود و مدل های متنوعی دارد و ترکیب نور و آب و حباب در آن ویژه بوده و متناسب با رنگ زمینه در نظر گرفته می شود و دارای هارمونی مخصوصی است به طور کلی در دکوراسیون های داخلی هم از آن استفاده می شود.

آبنمای شیشه ای خانگی | آبنمای دیواری | قیمت آبنمای شیشه ای و دیواری

متریال آبنمای شیشه ای

جنس آبنمای شیشه ای در روف گاردن از استیل عالی نگیر است. این استیل دارای خاصیت ضد لک بوده و تیره شدن آن با مرور زمان صورت می گیرد البته که عمر طولانی دارد و کیفیت آن نسبت به استیل های مشابه بیشتر است. آبنمای استیل یکی از ایده آل ترین مواردی است که می تواند با بیشترین طول عمر همراه باشد. از سوی دیگر در طراحی این مدل بر اساس کارکرد سبک های متنوعی دیده می شود. گاه آبنمای شیشه ای در روف گاردن با چوب نیز ترکیب می شود و با محیط آپارتمان ها هماهنگ است به طوری که در ابعاد و انواع مختلفی ساخته می شود. جنس بخش های مختلف این آبنما شفاف بوده و از پلکسی درجه یک ساخته شده است به طوری که نشکن هستند و آسیبی به افراد نمی زند.

پلکسی به کار رفته در آبنمای شیشه ای در روف گاردن درجه یک است و از شفافیت خوبی برخوردار است. کیفیت این صفحات به اندازه ای است که میزان شیشه ای بودن آن گاه از نظر تشخیص دشوار است.

آبنمای شیشه ای در روف گاردن در مدل های کوچک طراحی می شود و برای روف گاردن های منزل و آپارتمان ها در نظر گرفته می شود و قیمت ارزان و مناسبی دارد به طوری که برای طراحان دکوراسیون داخلی نیز یک انتخاب عالی است. این مدل از آبنما بر اساس طراحی و معماری مشخص در نقطه خاصی از فضای روف گاردن قرار می گیرد.

آبنمای شیشه ای خانگی | آبنمای دیواری | قیمت آبنمای شیشه ای و دیواری

کاربرد آبنمای شیشه ای در روف گاردن

آبنمای شیشه ای در روف گاردن برای ایجاد یک فضای مدرن بسیار عالی است به طوری که می تواند شرایط نورپردازی خوبی را نیز در نظر بگیرد. مشخص است که آبنمای شیشه ای در روف گاردن در شکل ایستاده و دیواری طراحی شده است و توسط پمپ های مخصوص کار می کند. پمپ ها در بخش های مشخصی از آبنمای شیشه ای به کار می روند و اغلب پنهان هستند. مشخص است که این آبنما سبب می شود که سرازیری آب جلوی زیبایی این آب نما را بگیرد. فرو ریختن آب بر اساس شدت اب و حجم آن و همینطور ارتفاع آبشار در نظر گرفته می شود و حجم آب به صورتی است که سبب می شود جریان آب منظم تر باشد. از سوی دیگر آبنمای شیشه ای در روف گاردن جای کمی اشغال می کند و نیاز به فضای گسترده برای اجرا و استفاده از این محصول نخواهد بود. رسیدگی به آبنمای شیشه ای در روف گاردن بسیار کم است و هزینه نگهداری آن نیز ارزان است به طوری که قابلیت جابجایی کمی دارد و در قیمت های پایینی به فروش می رسد. شما می توانید آب نمای شیشه ای را در کنار پله قرار دهید و همینطور بر روی پشت بام خود در یک بخش مخصوص از آن استفاده کنید.

از موارد کاربرد آبنمای شیشه ای در روف گاردن به این صورت است که بخش مشخصی از آن در موقعیت دقیقی کاربرد دارد. استفاده از این آبنما سبب می شود که شکل و اندازه مخصوصی در روف گاردن ایجاد شود و فضای ایجاد شده بسیار ارزشمند باشد.

استفاده از آبنمای شیشه ای در روف گاردن یک گاه تازه در راستای زیباسازی منزل و ویلا است به طوری که افراد با هزینه مناسب می توانند یک فضای بی نظیر ایجاد کنند. محوریت آبنمای شیشه ای در بام سبز سنگ و شیشه است به طوری که دیواره آبنما در جلوی چشمانمان زیبایی را به تصویر می کشد و ترکیبی از سنگ و شیشه است. در ساخت آبنماهای شیشه ای از حوضچه های مخصوصی نیز استفاده می شود به طوری که در آن موتورهای مکشی نیز وجود دارد که حلقه زیبایی و دیدنی را به صورت جدی تکرار می کند. آبنمای شیشه ای در روف گاردن به طور کلی بر اساس سرازیر شدن آب از نقطه فراز به سمت پایین هستند و دارای موقعیت بسیار ایده آلی بوده و می تواند بسیار دل انگیز باشد.