آیا تا به حال به آبنمایی روبرو شده اید که صدای نرم و فریبنده آب به گوشتان برسد اما شعله ای در مرکز کاسه بسوزد و تصویری شگفت انگیز ایجاد کند؟ آبنماهای آب و آتش در روف گاردن چنین تجربه خاصی را در اختیار شما قرار می گیرد. در این مقاله قصد دارید در خصوص مکانیسم عملکرد آبنماهای آب و آتش در روف گاردن صحبت کنیم.

عملکرد آبنماهای آب و آتش

تکنولوژی به کار رفته در آبنماهای آب و آتش به این صورتی است که در زمان های مختلف از شبانه روز فعالیت می کند و چرخ هایی در آن تعبیه شده است که بر روی لولا می چرخد و اشکال مختلفی به سمت بالا ایجاد می شود و سبب پرتاب آتش به سمت بالا می شود. هم زمان با این حرکات و فعالیت های آب و آتش موسیقی نیز شنیده می شود. هزینه آبنماهای آب و آتش زیاد است و به طور کلی برای قشر مشخصی از جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های امروزی که برای آبنماهای آب و آتش در نظر گرفته شده است بر اساس نازل های مخصوصی است که هم می توانند عملیات خروج آب را به خوبی انجام دهند و هم به سادگی روند ترکیب با آتش را فراهم سازند مشخص است که این نازل ها در ابتدا برای آبنماهای موزیکال استفاده می شود سپس باری آبنماهایی مورد استفاده قرار گرفت که قرار بود سرعت بازی به طور دقیق در آن ارزیابی شود جهت ایجاد هیجان بود اما امروزه برای آبنماهای آب و آتش به بهترین نحو صورت می گیرد و نازل ها به صورتی طراحی شده اند که آتش بتواند بر روی آب قرار بگیرد و خروجی آن دقیقاً از کنار آب باشد و این خطای دید ایجاد شده برای افراد بسیار ارزشمند است.

آبنمای آب و آتش

آبنماهای آب و آتش در روف گاردن

در طراحی آبنماهای آب و آتش در روف گاردن از پیوند نور و گرمای آتش با ریزش آب استفاده شده است به طوری که تصویری رویایی خلق می شود. آبنماهای آب و آتش دارای جذابیت های بصری است به طوری که در آن جذابیت های رمز آلودی نیز دیده می شود که در محوطه سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که فضای روف گاردن کوچک باشد از آبنماهای آب و آتش به صورت مینیمال استفاده می شود و در صورتی که محوطه بزرگ باشد شرایط برای ایجاد فضای موزیکال نیز شکل می گیرد و شعله آتش به صورت هماهنگ با محیط همراه می شود و پرتابی بی نظیر را فراهم می شود.

منظور از آبنماهای آب و آتش در روف گاردن چیست

آبنماهای آب و آتش در واقع سازه ای است که در ان آب و آتش در فضای مختلف وجود دارد اما بیننده از این داستان بی اطلاع است. فضا به صورت حوض مانند است و در نهایت حرکت نمایشی توسط آب و آتش صورت می گیرد به طوری که هم زیبایی خاصی به محیط داده می شود و هم آرامش محیط بیشتر می شود. جزئیات به کار رفته در آبنماهای آب و آتش اغلب پیچیده و متنوع است به طوری که دارای رویکرد جذب گردشگری نیز خواهد بود.

آبنماهای آب و آتش

باورهای غلط در خصوص آبنماهای آب و آتش

برخی از افراد فکر می کنند چون در داخل آبنما آب به صورت مداوم در حال گردش است به این معنی است که میزان آب استفاده شده و هدر رفت آب برای آبنما بسیار زیاد است آیت تصور اشتباه است آب به صورت تکراری در داخل مخزن و لوله های طراحی شده می چرخد و هیچ نوع هدر رفت آب در این راستا دیده نمی شود اما میزانی از آب تبخیر می شود که موقعیت آبنما را شکل می دهد.

از سوی دیگر برخی از مردم آبنماهای آب و آتش را به دلیل وجود آتش در آن خطرناک می دانند. دقت کنید که طراحی آبنماهای آب و آتش به صورت نمادین است و برای تراس و بام های کوچک اصلاً مدل هایی که دارای آتش واقعی هستند استفاده نشده و یا با موقعیت دقیق آبنما بررسی می شود. از یاد نبرید که آبنماهای آب و آتش در روف گاردن یک المان مهم محسوب می شوند و اعتبار زیادی دارند.

دقت شود که آبنماهای آب و آتش نباید زیر درختان قرار بگیرد زیرا ریزش فضولات پرندگان و یا شاخ و برگ آنها سبب می شود که ب درون آبنماهای آب و آتش آلوده شود و در نهایت فیلترها و گلوگاه های آن گرفته شود و مشکل ایجاد می شود.

تنظیم ارتفاع آبنماهای آب و آتش در روف گاردن بسیار مهم است به طوری که ارتفاع ستون آب نباید از فاصله بین ستون آل و کنار حوض بیشتر باشد در این صورت فواره به بیرون از مخزن اصلی می ریزد. مشخص است که در تولید آبنماهای آب و آتش در روف گاردن از ایده جذابی استفاده شده است.

نکات مهم در خرید آبنماهای آب و آتش

در خرید آبنماهای آب و آتش در روف گاردن باید از سیستم تخلیه و سرازیری آب استفاده شود به طوری که نیاز است هر چند وقت یکبار آب آبنماها عوض شوند و این هدف نیاز به تخلیه آسان تر آب دارد.

از سوی دیگر می بایست امنیت کلید و کابل های برق را در نظر گرفت به صورتی است که باید به سیستم های حفاظت و ایمنی مجهز شوند و کابل های برق در داخل داکت های مخصوص قرار می گیرد. آبنماهای آب و آتش در روف گاردن می تواند یک انتخاب لوکس محسوب شود.

همینطور پمپ و کلید های الکتریکی که در آبنماهای آب و آتش در نظر گرفته می شود بر اساس قدرت پمپ ها باید بررسی شود و توان مصرفی نیز ارزیابی شود کاربرد آبنماهای آب و آتش در این زمینه بسیار زیاد است و بر اساس قدرت پمپ ها بررسی می شود. نیاز است که پیش بینی های لازم برای حفاظت از آبنما در فصل سرما در نظر گرفته شود و این موضوع نیاز به نگاه مهندسی ویژه ای دارد به طوری که هر سطح از آبنما باید دقیق و منظم باشد.

آبنماهای آب و آتش در روف گاردن اغلب به صورت ثابت قرار می گیرد به طوری که سطح یکنواختی ایجاد شده و حرکت اضافی به حداقل می رسد این موضوع برای آبنماهای آب و آتش بسیار مورد بررسی قرار می گیرد و یکی از شرایط خوب طراحی آبنماهای آب و آتش است به طوری که می تواند بر اساس اجزای پیشرفته ای مشخص شود. در خرید اینترنتی آبنماهای آب و آتش در روف گاردن باید به کیفیت آن توجه کنید.