چقدر از کیفیت چوب پلاست اطراف استخر اطلاع دارید؟ در کنار استخرها می بایست از دیواره یا کفپوشی استفاده شود که شرایط روبرویی با محیط را داشته باشد و به طور کلی سطح آب در این زمینه مهم است. چوب پلاست یکی از جنس های مناسب در این زمینه است و در طرح و رنگ های متنوعی عرضه می شود مشخص است که این محصول در بازار در تعرفه های خاصی ارزیابی شود و هر یک بر اساس کیفیت آن ارزیابی می شود.

مشخصات چوب پلاست اطراف استخر

در تولید چوب پلاست از چوب طبیعی و پلاستیک استفاده می شود. در صورتی که مقدار چوب به کار رفته در این محصول استاندارد باشد می توان آن را مشابه با چوب در نظر گرفت. از سوی دیگر کامپوزیت ها در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شود. از مزایای مهمی که در خصوص چوب پلاست دیده می شود دوام و مقاومت بالای آن است که در تماس مستقیم با آب صورت می گیرد. انواع چوب طبیعی وقتی با آب در تماس باشد به مرور زمان دچار ترک می شود و شکاف های زیادی را در بر میگیرد این در خالی که در چوب پلاست در برابر آب و استخر به ندرت دچار شکاف و ترک می شود و افرادی که قرار است در اطراف استخر با پای برهنه قدم بزنند نیز مشکلی نخواهند داشت.

میزان دوام و مقاومت چوب پلاست در برابر رطوبت و آب بالا است. مشخص است که مقدار زیادی از رزین های پلیمری نیز وجود دارد که در مدل های PP و PE است و در ساخت کفپوش هایی که از جنس چوب پلاستیک هستند با مقاومت بالایی استفاده می شود این موضوع سبب می شود که آب به طور دقیق جذب نشود. دقت شود که چوب پلاست نیاز به نگهداری و ترمیم سالانه ندارد و از نظر هزینه نیز در شرایط خوبی قرار دارد.

چوب پلاست اطراف استخر

محوطه سازی اطراف استخر با چوب پلاست

محوطه سازی بخش مهمی از محیط محسوب می شود و نیاز است که اصول استاندارید در این راستا رعایت شود. به طور کلی وقتی صحبت از استخر و فضاهای مربوط باشد نیاز به مصالح مقاوم است که در برابر رطوبت و حرارت و پوسیدگی مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از مدل های چوب پلاست در تولید کفپوش های مخصوص استخر است. در این فناوری از تزریق پلیمر به درون چوب استفاده شده است و سبب شده تا زیبایی ظاهری چوب حفظ شود و در نهایت استحکام بیشتری نیز صورت بگیرد. از دیگر ویژگی های بار این کفپوش ها استفاده از طرح های خاص و خلاقانه ای است که در کنار قیمت مقرون به صرفه استفاده می شود.

یکی از ویژگی های جالبی که چوب پلاست اطراف استخر دارد استفاده از روکش های رزینی است ه اغلب از مواد نانو پلیمری هستند و سبب تثبیت رنگ در محصول می شود. در این راستا پلیمر خاصی برای مقابله با خطر آتش سوزی نیز وجود دارد و می تواند در لیست موارد بسیار مهم قرار بگیرد.

خوشبختانه تنوع چوب پلاست اطراف استخر بسیار زیاد است به طوری که می تواند در شکل های منحنی و یا در ابعاد مشخصی باشد و نسبت به سایر مصالح از نظر کیفیت در شرایط  خوبی قرار دارد. تنوع گسترده چوب پلاست اطراف استخر می تواند یکی از موارد خرید آسان و مطمئن باشد.

محوطه هماهنگ شده با چوب پلاست اطراف استخر به صورتی است که میزان مقاومت محصول در برابر ضربه نیز باید بررسی شود و در نهایت می بایست محوطه سبزی ایجاد شود که موقعیت هماهنگ سازی آن به طور دقیق صورت بگیرد. مشخص است که ترک خوردگی و آسیب سبب می شود که تردد در اطراف استخر سخت و مشکل ساز شود.

چوب پلاست اطراف استخر

خاصیت ضد سٌر بودن چوب پلاست اطراف استخر

استفاده از چوب و پلاستیک در کنار هم و طبق فرآیندی که در نظر گرفته می شود سبب می شود که تردد در کنار استخر به صورت دقیق صورت بگیرد و سطح سر به حداقل برسد به طوری که برای افراد مشکلی ایجاد نشود. مشخص است که این محصولات به واسطه موقعیتی که دارند طراحی و اجرا میشوند برخی از مدل های آن کمی لیز هستند و شاید از نظر استفاده از پلاستیک بیشتر ا چوب بوده و کسانی که قصد خرید این سبک را دارند باید به این موضوع رضایت داده باشند. فناور به کار رفته در جدیدترین چوب پلاست اطراف استخر به صورتی است که سبب می شود موقعیت اطراف استخر مشخص شود و برای بخش های پر تردد از بهترین جنس استفاده شود.

خوشبختانه در خرید اینترنتی چوب پلاست اطراف استخر نیازی به موقعیت دقیق این بخش نخواهید داشت و در این راستا بهترین رویکردها دیده می شود. در بهترین شرایط کسانی که قصد دارند در اطراف استخر قدم بزنند باید بتوانند از کفش های مخصوص نیز استفاده کنند. خاصیت ضد سر بودن چوب پلاست اطراف استخر شاید پس از مدتی مثل روز اول نباشد اما به نسبت جنس های مشابه در بازار گزینه خوبی محسوب می شود مشخص است که این فرآیند در بهترین شرایط سبب می شود که موقعیت دقیق این بخش ها ارزیابی شود.

طراحی جدید استخرها به صورتی است که باید فضای اطراف مناسب با کف استخر فراهم شود و این موضوع سبب شده است تا نوآوری های به کار رفته در طراحی و تولید چوب پلاست اطراف استخر به طور دقیق فراهم شود.

مشخص است که مدرن سازی این بخش از استخر ها می تواند یک رویکرد پیشرفته و قابل قبول باشد و سیاست های دقیقی را در نظر بگیرد.

کفپوش چوب پلاست اطراف استخر باید به صورتی باشد که از کثیف شدن استخر در معرض باد و گرد و غبار جلوگیری نماید. می بایست اتلاف انرژی حرارتی آب استخر تا میزان 85 درصد کاهش داشته باشد. همینطور می بایست ایمنی لازم در خصوص تردد کودکان را فراهم سازد به طوری که به داخل استخر پرتاب نشوند. از سوی دیگر موقعیت این این کفپوش ها به صورتی است که می تواند دوام زیادی داشته باشد و راه اندازی آن نیز نیاز به تخصص ویژه ای نخواهد داشت و خوشبختانه هزینه های اضافی نیز در این زمینه به میزان محدودی دیده می شود.