باربیکیوی گازی در روف گاردن قطعاً تجربه ای جدید و خوشمزه برای شما و عزیزانتان خواهد بودً هم افراد به خصوص ایرانی های دوست داشتنی علاقه زیادی به غذاهای خوشمزه دارند به خصوص کباب که می دانیم شما هم مثل ما شکمتان را صابون می زنید تا بهترین کباب را تهیه کنید. از روش های بسیار تمیز که به شما یک پرس غذای دل انگیز خواهد داد استفاده از باربیکیوی گازی در روف گاردن است. دقت کنید که این محصول مزایا و معایب خود را دارد و بهتر است که در این زمینه دقت لازم داشته باشید و همه اطلاعات نوشته شده در این مقاله را جدی بگیرید.

اصطلاحات باربیکیوی گازی در روف گاردن را بشناسیم

باربیکیو کردن یعنی قرار است در فضای باز غذا درست کنیم، غذایی خوشمزه و دل انگیز که کلاه از سرمان بیندازدً انواع باربیکیو وجود دارد که بر اساس حرارت تنظیم می شود. میزان حرارات کم و سرعت پایین مربوط به باربیکیو است و اگر قرار باشد پخت غذا با حرارت بالا صورت بگیرد و سرعت زیادی داشته باشد نیاز است که از گریل کردن استفاده شود. به طور کلی برابیکیو کردن از دستگاه کباب پزی گرفته شده است و یک نوع سبک پخت غذا در فضای باز محسوب می شود.

باربیکیوی برقی در روف گاردن به صورتی طراحی شده است که سیستم حرارت خود را از برق تأمین می کند و این نوع دستگاه ها اغلب دارای آپشن تنظیم حرارت پخت هستند به طوری که سطح پخت را دقیق تر بررسی می کند.

مدل دیگری نیز وجود دارد که باربیکیوی گازی در روف گاردن محسوب می شود که در این دستگاه حرارت با سوختن گاز تامین می شود و به لوله های گاز شهری متصل است و یا از کپسول گاز استفاده می شود البته که هزینه سوخت این مدل به نسبت باربیکیوی گازی در روف گاردن ارزانتر است!

باربیکیوی برقی در روف گاردن بهتر است یا گازی؟

سوالات زیادی پرسیده می شود مبنی بر اینکه باربیکیوی برقی در روف گاردن بهتر است یا مدل های گازی؟ حقیقت از این قرار است که مردم ما علاقه زیادی به طبخ غذا بر روی گاز دارند و حس می کنند که اگر غذا بر روی گاز تهیه شود طعم متفاوتی دارد به طور کلی در این راستا نیاز به استفاده از کپسول گاز است و قابلیت جابجایی دارد. ساختار باربیکیو کازی به صورتی است که می تواند هم به صورت آجری طراحی شود و هم در مدل های سنگی و چدنی و استیل باشد و طرفدار زیادی دارد. کباب پز های گازی در آشپزخانه نیز استفاده شده اند و در مدل های چندکاره نیز برای روف گاردن ها تهیه و عرضه می شود و کاربرد آن زیاد است.

بهتر است پیش از خرید باربیکیوی گازی در روف گاردن یک طری اطلاعات خوب داشته باشید. اول از هر چیز اینکه این محصول به سرعت گرم و سرد می شود و تمیز کردن آن آسان است. کم و زیاد کردن حرارت زیاد شده برای نوع غذا و مقدار آن وجود دارد. استفاده از باربیکیوی گازی در روف گاردن و حیاط و تراس صورت می گیرد. اما شاید آنطور که باید حرارت زیادی نداشته باشد مثلاً شما برای طبخ یک استیک خوش طعم باید به سراغ باربیکیوی ذغالی بروید نه گای!

در صورتی که فضای روف گاردن به صورتی است که اجرای لوله گاز در آن به سختی صورت می گیرد و یا در دسترس نیست استفاده از باربیکیوی گازی در روف گاردن عملاً غیر ممکن است.

باربیکیوی گازی در روف گاردن

باربیکیوی گازی در روف گاردن به صورت گسترده

در صورتی که فضای روف گاردن بزرگ باشد و همچون باغ نمایش داده شود می توان از باربیکیوی باغی استفاده کرد که مانند مبلمان باغی از آن یاد می شود و جذابیت بی نظیری دارد. این مدل از باربیکیو برای مهمانی ها و دورهمی ها بسیار عالی و فضای دلچسبی دارد به طوری که برای داخل آلاچیق ها نیز استفاده می شود. البته که جنس بدنه باربیکیوی گازی در روف گاردن بسیار مهم است و در برابر رطوبت باید مقاوم باشد و زنگ نزند. طول عمر باربیکیوی گازی در روف گاردن به جنس بدنه آن بستگی دارد در صورتی که از جنس بدنه آلومینیومی یا استیل استفاده شود کیفیت و ظاهر مورد نظر به صورت دقیق بررسی می شود.

باربیکیوی گازی در روف گاردن

باربیکیوی گازی در روف گاردن از نوع دیواری

یک سری مدل های بسیار لوکس و جذاب از باربیکیوی گازی در روف گاردن وجود دارد که بر روی دیوار نصب می شود و برای فضای حیاط و محوطه نیز مناسب است. این مدل از باربیکیو فضای زیادی اشغال نمی کند و توسط گاز شهری و گاز مایع مورد استفاده قرار می گیرد این سبک در آشپزخانه ها نیز بسیار دیده می شود و در مدل های کشویی ، تاشو و ساده وجود دارد و یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است.

خرید باربیکیوی گازی در روف گاردن با قیمت مناسب

بهتر است مدلی از باربیکیوی گازی در روف گاردن را انتخاب کنید که با محیط اجرای شما سازگار باشد همینطور اندازه و امکانات به کار رفته برای این سبک را در نظر بگیرید. از یاد نبرید که جنس صفحات استیل به کار رفته برای باربیکیوی گازی در روف گاردن بسیار مناسب است و در صورتی که کیفیت پایین داشته باشد و یا روکش لعابی شکل باشد به مرور زمان از بین می رود و برای سلامتی افراد نیز ضرر زیادی دارد. بهتر است که در خرید این محصول به نحوه تخلیه و خروج دود دقت شود در صورتی که فضای روف گاردن کم است این موضوع اهمیت بیشتری دارد. بهتر است که باربیکیوی گازی دارای سیستم قطع خودکار باشد به طوری که خاموش نشود و نگرانی از بابت سوخت غذا نداشته باشد.

قیمت باربیکیوی گازی به طور کلی بر اساس مدل های مختلف دسته بندی می شود برخی دارای سیخ کباب هستند و همینطور در بخشی از آنها از صفحه گریل استفاده شده است برخی دیگر به صورت چند کاره هستند و در باغ ها استفاده می شود این مدل از باربیکیو ها به طور کلی دارای فضای صنعتی بوده و برای رستوران ها نیز استفاده می شود البته که طراحی محصول نیز اهمیت دارد