غذایی که بر روی ذغال طبخ می شود طعمی دل انگیز دارد به طوری که می تواند با ذائقه بسیاری از افراد سازگار باشد. اجرای باربیکیوی ذغالی در روف گاردن یکی از روش های خوب است که به واسطه آن می توانید از غذا خوردن لذت لازم را برده باشید. در گذشته از منقل و کباب پز ها برای فضای باز استفاده می شد و طرفدار زیادی داشت سازوکار باربیکیوی ذغالی در روف گاردن نیز به همین صورت است و جایگزینی لوکس و مدرن در این راستا است.

سازوکار باربیکیوی ذغالی در روف گاردن

در گذشته استفاده از منقل و کباب پز ها چون با ذغال و هیزم کار می کرد و فضای مناسبی وجود نداشت اغلب با کثیفی و ایجاد خاکستر همراه بود از سوی دیگر زمان کار طولانی شد و به طور کلی موقعیت خوبی ایجاد می کرد.

از باربیکیوی ذغالی در روف گاردن استفاده می شود به طوری که به واسطه آن غذا بر روی حرارت در فضای باز قرار می گیرد. منبع تامین حرارت در باربیکیوی ذغالی در روف گاردن ذغال داغ است.

طبخ گوشت و تهیه کباب بر روی باربیکیوی ذغالی در روف گاردن بسیار دل انگیز است از این رو این محصول دارای اهمیت زیادی است و طرفداران مخصوص به خود را دارد. در خرید باربیکیوی ذغالی در روف گاردن باید یک سری موارد به طور دقیق رعایت شود. پیش از انتخاب باربیکیوی ذغالی در روف گاردن باید نیاز سنجی صورت بگیرد به طوری که می بایست ابعاد روف گاردن و همینطور ابعاد مورد نظر برای باربیکیو ارزیابی شود بر طبق این شرایط نیاز است که باربیکیوی ذغالی مناسب تهیه شود.این محصول در مدل های ثابت و قابل حرکت طراحی شده است به طوری که در زمان خرید می بایست نوع آن مشخص باشد و در صورتی که فضای روف گاردن شما به صورتی است که امکان جابجایی باربیکیو وجود دارد باید به سراغ مدل متحرک آن بروید.

باربیکیوی ذغالی در روف گاردن

باربیکیوی ذغالی ترکیب شده با مدل گازی

یک مدل باربیکیوی ذغالی در بازار وجود دارد که گاز نیز ترکیب شده است و مزایای زیادی به نسبت مدل ساده دارد. اول اینکه مدل کازی به سرعت گرم و سرد می شود و این موقعیت سبب می شود که تمیز کاری به سادگی صورت بگیرد. از سوی دیگر شرایط تنظیم حرارت در این مدل بسیار مناسب است به طوری که سبب می شود بر اساس نوع غذا شرایط طبخ به واسطه ذغال داغ موجود نرم و آهسته باشد و طعم دودی به خود بگیرد. مزیت دیگری که باربیکیوهای ذغالی و گازی دارند این است که قیمت مناسبی دارند و از نظر هزینه در شرایط خوبی قرار می گیرند.

اما به طور کلی هر محصول خوبی یک سری معایب نیز دارد. باربیکیوی گازی به اندازه مدل ذغالی نمی تواند حرارت ایجاد نماید پس اگر می خواهید یک استیک بی نظیر داشته باشید باید به سراغ باربیکیوی ذغالی در روف گاردن بروید. همینطور هزینه مدل های گازی ذغالی از ذغالی بیشتر است. اما شاید زمان زیادی که برای روشن شدن و پیدا کردن درجه حرارت مناسب در مدل ذغالی نیاز است شما را کمی کلافه کند.

باربیکیوی ذغالی در روف گاردن

نکات مهم انتخاب باربیکیوی ذغالی

در ابتدا برای خرید باربیکیوی ذغالی در روف گاردن بهتر است به جنس بدنه آن دقت شود مشخص است که ضد زنگ بودن مقاومت آن در برابر رطوبت به خصوص در فضای مرطوب اهمیت زیادی دارد و باید دقت شود. همینطور می توانید از مدل هایی استفاده کنید که دارای بدنه آهنی هستند اما باید در کیفیت آن دقت داشته باشید. مدل هایی که با بدنه آهنی هستند پس از گذشت زمان زیبایی خود را از دست می دهند و ظاهری نازیبا پیدا می کنند. خرید مجدد و هزینه های چند باره در این زمینه اهمیت زیادی دارد.

در طراحی باربیکیوی ذغالی در روف گاردن از متریال های نظیر آلومینیوم استفاده می شود که سبب می شود دوام بالاتری داشته باشد و همینطور طول عمر آن نیز بهتر است و سبب می شود که از نظر قیمت در شرایط مناسبی قرار بگیرد.

استفاده از مواد مرغوب همچون استیل برش خورده در بدنه باربیکیو سبب می شود که درخشندگی خاصی داشته باشد و ظاهری لوکس به خود بگیرد. دقت کنید که صفحه های گریلی که استفاده می شود مهمترین بخش هستند و باید از کیفیت خاصی برخوردار باشند.

استفاده از باربیکیوی ذغالی در روف گاردن

قبل و پس از استفاده از باربیکیوی ذغالی در روف گاردن باید دستگاه تمیز و ضدعفونی شود این عمر سبب می شو که سلامت شما تضمین شده و همینطور طول عمر باربیکیوی ذغالی در روف گاردن بیشتر شود. بهتر است که نحوه اجرای کباب پز را بلد باشید این موضوع اهمیت زیادی دارد و در صورتی که نتوانید طبق اصول اجرا کنید دچار مشکل می شوید.

نیاز است که پایه های باربیکیوی ذغالی در روف گاردن محکم شود و استفاده از محکم کننده پایه در این زمینه بسیار مورد توجه خواهد بود. استفاده از زغال داغ گاه مشکلات زیادی ایجاد می کند و بهتر است که شرایط طبخ به صورت دقیق اجرا شود.

زغال ها باید در محفظه ای قرار بگیرد که از دسترس کودکان دور باشد در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد می کند از یاد نبرید که برای اجرای باربیکیو ذغالی در روف گاردن باید بتوانید شرایط مختلفی را در نظر بگیرید. روف گاردن ها اغلب محوطه مخصوص دارند که برای کباب پزی مناسب است و بخار و دود کباب به سمت مشخصی هدایت می شود بنابراین بهتر است این موضوع به شکل دقیق ارزیابی شود و دقت شود که نوع کباب پزی بر اساس محیط نیز بررسی شود.

در نظر گرفتن یک سطح خاک در کنار کباب پز و باربیکیو سبب می شود که خاموش شدن آتش در صورت ایجاد خطر آسانتر باشد این موضوع امنیت بهتری برای شما و خانواده ایجاد می کند. اگر علاقه به ایجاد به فضایی دارید که قرار است با امنیت بالا باشد بهتر است استفاده از زغال را در شرایطی دنبال کنید که محوطه مورد نظر و شرایط اجرای آن برای شما فراهم است در غیر این صورت دچار مشکلات زیادی می شود که شرایط را کمی سخت می کند.