باربیکیوی سنگی در روف گاردن تفاوت زیادی با مدل هایی که در خانه و ساختمان است ندارد اما یک سری موارد است که نیاز است به طور دقیق بررسی شود. باربیکیوی سنگی در روف گاردن هم به صورت با ستون و هم بدون ستون ارزیابی می شود. به طور کلی پیش از ساخت باربیکیوی سنگی در روف گاردن نیاز است که برای نوع سنگ آن شرایطی در نظر گرفته شود که بتواند به خوبی گرما را در خود ذخیره سازد و در نهایت باید شرایطی باشد که مانع از فرار گرما شود.

شرایط ساخت باربیکیوی سنگی در روف گاردن

نیاز است که در ابتدا محوطه مورد نظر برای ساخت باربیکیوی سنگی در روف گاردن داشته باشید. بهتر است که بخش مشخصی از آن با سنگ ها پوشیده شود. باید اطلاعات دقیق کسب شود مبنی بر اینکه خاک گرما را به خوبی نگه می دارد. استفاده و نصب باربیکیوی سنگی در روف گاردن آسان است به طوری که یکی از ساده ترین روش های کباب پزی محسوب می شود و نیاز به تخصص زیادی ندارد. از سوی دیگر در طراحی باربیکیوی سنگی در روف گاردن نیاز به ارزیابی گرما و حرارت است به طوری که قدرت عملکردی بالایی دارد. استفاده از باربیکیوی سنگی در روف گاردن سبب می شود که غذا سریع تر آماده شود و همینطور شعله ملایم و یکنواختی ایجاد شود و استفاده چندباره از این محصول نیز وجود دارد.

این محصول به شکلی طراحی شده است که در بخش های مختلف روف گاردن از آن استفاده می شود. البته شاید مکان استفاده از باربیکیوی سنگی در روف گاردن به نسبت سایر موارد محدودتر باشد اما مدل های با عنوان آتشفشانی وجود دارد که بسیار سبک هستند و از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شود. این مدل برای کسانی که دوست دارند از باربیکیوی سنگی هم در روف گاردن و هم در بیرون از منزل و سفر استفاده کنند بسیار عالی است.

باربیکیوی سنگی در روف گاردن

تمیز کردن باربیکیو در روف گاردن گاه کمی سخت به نظر می رسد اما مدل های سنگی در این زمینه مشکلی ندارند و دارای فضای ساده ای برای تمیزکاری هستند به طوری که سطح آنها نچسب است و باکتری بر روی آن نمی چسبد و همینطور پسماند غذا نیز روی آن قرار نمی گیرد مشخص است که این سبک از باربیکیو در بازار دارای تعرفه مخصوصی است و می تواند دوام خاصی داشته باشد.

کیفیت باربیکیوی سنگی

دوام باربیکیوی سنگی در روف گاردن زیاد است به طوری که از فولاد ضد زنگ طراحی شده است به طوری که کمتر زنگ می زند و دوام خوبی دارد. جنس باربیکیوی سنگی در روف گاردن به صورتی است که نیاز به روغن زیاد ندارد و غذا اغلب به واسطه چربی های خود پخته می شود در طول فرآیند طبخ غذا هیچ نوع بخار مضری آزاد نمی شود و این موارد اهمیت باربیکیوی سنگی در روف گاردن را می رساند.

از سوی دیگر شرایط طبخ انواع غذا بر روی این مدل از باربیکیو وجود دارد و افراد می توانند گوشت و سبزیجات و ماهی را طبخ کنند بدون اینکه نگران سوختن یا طعم بد آن باشند.

ساخت باربیکیوی سنگی در روف گاردن

ابزار لازم برای ساخت باربیکیوی سنگی

برای اینکه بتوانید باربیکیوی سنگی در روف گاردن را به خوبی بسازید نیاز است که مصالح مورد نیاز داشته باشید. مثلاً نیاز به مخلوط بتن دارید و همینطور باید ملات سیمان نی مخلوط شود. افراد باید یک سینی داشته باشند و از چکش و تعدادی آجر نیز در آن استفاده می شود. گچ و مخلوط شن به کار رفته در باربیکیوی سنگی بسیار مهم است و همینطور در آن از میلگرد فولادی و کوره فلزی نیز استفاده می شود. نیاز به بیل خواهید داشت و باید در کندن گودال دقت کنید.

برای اینکه بتوانید ساخت باربیکیوی سنگی در روف گاردن را به صورت اصولی جلو ببرید نیاز است که ملات بتنی را در داخل گودال مورد نظر بریزید. به طور کلی بسته بسته بندی های به کار رفته در این محصول مهم است و باید زمان ملات در نظر گرفته شود به طوری که ملات خشک شود.

نیاز است که طرحی از مدل باربیکیو ایجاد شود به طوری که اندازه دقیق شکل بگیرد. به طور کلی می بایست یک طرح مستطیلی شکل ایجاد شود. در هر صورت نیاز است که امنیت لازم برای هر سمت در نظر گرفته شود و البته که این فضا باید واقعی و مورد ارزیابی قرار بگیرد و سطح ایجاد شده باید صاف و دقیق باشد و از تراز مخصوص استفاده شود.

پیش نیاز های لازم ساخت باربیکیوی سنگی در روف گاردن

برای ساخت باربیکیوی سنگی در روف گاردن نیاز به حداقل مهارت بنایی دارید به طوری که بتوانید موقعیت ساخت را ارزیابی کنید و در نهایت بهتر است که طرح معماری به کار رفته را بررسی کنید مشخص است که طراحی باربیکیوی سنگی در روف گاردن باید بر اساس موقعیت روف گاردن صورت بگیرد و در صورتی که فضای کافی وجود نداشته باشد طرح نهایی نمی تواند ارزشمند باشد.

انتخاب متریال مناسب برای ساخت باربیکیو به صورتی است که در ابتدا از سنگ های طبیعی استفاده شود مثلاً سنگ ها نباید از مدل رودخانه ای باشد زیرا در اثر گرمای شدید دچار ترک می شود و خرد شدگی خواهد داشت . نصب و بهره برداری برخی از سنگ ها به دلیل وزن زیاد به سختی صورت می گیرد.

برای تعیین اندازه و ابعاد باربیکیو بهتر است که در ابتدا شمارشی در خصوص تعداد اعضایی که قرار است از آن استفاده کنند داشته باشید مشخص است که تعیین اندازه در این زمینه بسیار مهم است و کسانی که قصد دارند از این محصول استفاده کنند باید بدانند که نیاز به ابزارهای اندازه گیری است به طوری که نوع طبخ دچار مشخص نشود و شرایطی ایجاد شود که سطح باربیکیو بررسی شود. از سوی دیگر در بهترین شرایط می توان در نظر داشته باشد که ترازهای لازم می توانند رویکرد مخصوصی داشته باشد و زیر نظر گروه های مختلف بررسی شود و البته که ترازبندی در این سطح در برخی از روف گاردن ها دشوار است و سطح یک دستی وجود ندارد و باید در ابتدا سطح هموار و یک دست باشد.