بگذارید همینجا برای همیشه تفاوت بین گریل در روف گاردن و باربیکیو را مشخص کنیم. در فرایند باربیکیو کردن نیاز است که حرارت کمی در نظر گرفته شود پس زمان پخت طولانی است و به صورت نرم طبخ می شود. گریل در روف گاردن سرعت و حرارت بالاتری است و میزان و نوع طبخ آن نیز فرق دارد.

انواع گریل در روف گاردن

یکی از مدل های مشهور دستگاه گریل دارای فضای چند کاره است به طوری که ظروف مختلفی دارد و میتواند پخت در مدل های مختلف را انجام دهد. شما به واسطه دستگاه گریل می توانید غذاهایی از قبیل پیتزا و کوک تا کیک و استیک را بپزید. این دستگاه گریل دارای آپشن تنظیم منظمی است به طوری که چنس تابه آن از تفلون بوده و توان مصرفی برای این مدت به 1450 وات می رسد. چند کاره بودن گریل سبب می شود که در دورهمی های خود تنوع بهتری داشته باشید. یکی از ویژگی های مهم گریل در روف گاردن تنظیم ارتفاع است به طوری که در محیط آزاد مثلاً بام سبز بتوان ارتفاع آن را تا حد مورد نیاز تغییر داد. برخی از مدل های گریل در روف گاردن دارای سیستم قطع خودکار نیستند این موضوع برای روف گاردن هایی که دارای فضای چوب زیاد بوده و احتمال آتش سوزی دارند بسیار خطرناک است و باید پس از پایان آشپزی دستگاه از برق جدا شود.

مدل دیگری از گریل در روف گاردن وجود دارد که دارای درجه حرارت مخصوص برای تهیه مرغ و گوشت است به طوری که از سیستم قطع خودکار نیز در آن استفاده می شود و اندازه سینی به کار رفته در آن نیز در ابعاد استاندارد است. یکی از خوبی های این مدل از گریل در روف گاردن این است که دارای پیرکس مخصوص گریل است که مراحل پخت را بسیار آسانتر می کند اما توان مصرفی این مدل 2000 وات است. این محصول حرارت کافی برای پخت گوشت را دارد و می تواند بسیار ارزشمند باشد فضای زیادی اشغال نمی کند و برای روف گاردن های کوچک هم استفاده می شود.

گریل در روف گاردن

گریل به صورت 5 حرارتی

مدل های ویژه گریل در روف گاردن به صورت 5 حرارت تقسیم می شود و برای گوشت و سبزیجات و سایر بخش ها گزینه بسیار خوبی است. این محصول اغلب برای روف گاردن های مربوط به ویلا بسیار خوب است و در آن از چراغ نشان گر و سینی چکه گیر استفاده می شود این سیستم به صورت قطع خودکار طراحی شده است و توان آن به میزان 1800 وات است. مشخص است که سینی های به کار رفته در این محصول اغلب دارای روکش نچسب هستند و پس از اینکه آشپزی تمام شد به سادگی شسته می شوند. صفحه گریل بسیار مهم است و باید شرایط ضد زنگ داشته باشد. گریل در روف گاردن در مدل تاشو زمانی که روغن در لای آن قرار بگیرد شاید مشکل ایجاد کند.

گریل به همراه باربیکیو

یک مدل از دستگاه گریل در روف گاردن وجود دارد که سه حالت دارد و علاوه بر گریل به شما اجازه می دهد که از باربیکیو و ساندویچ ساز آن استفاده کنید. این محصولات اغلب دارای سیستم یخ زدایی هستند. به طوری که وزن آن کمی سنگین است و برای روف گاردن های مقاوم مناسب خواهد بود. این محصول توان مصرفی 2 هزار واتی نیاز دارد. حرارت دستگاه بر اساس ماده غذایی تنظیم می شود سینی ها به صورت جداگانه شسته و استفاده می شود و زیر سنین از چکه گیر استفاده می شود تا روف گاردن کثیف نشود و مشکلی ایجاد نشود. به طور کلی این محصول دارای فضای چندکاره است و کیفیت خوبی دارد.

گریل در روف گاردن

نکات مهم خرید گریل

برای خرید گریل بهتر است به یک سری نکات دقت داشته باشید اول از هر چیز باید بدانید که انتظار شما از گریل چیست و قرار است بر چه اساسی انتظارات شما برآورده شود. مثلاً باید توان مصرفی آن بررسی شود و در صورتی که مصرف برق بیش از حد باشد انتخاب خوبی نخواهد بود.

سیستم قطع خودکار گریل را در نظر بگیرید و سعی کنید از مدل هایی استفاده کنید که خطر کمتری دارند. در محیط روف گاردن از چوب و موارد پلاستیکی استفاده  می شود به طوری که اگر احتیاط صورت نگیرد قطعاً مشکل ساز خواهد بود.

وزن گریل بسیار مهم است برخی از روف گاردن ها موقعیت زیرسازی محدودی دارند به طوری که اگر وزن زیادی در یک محوطه کوچک ایجاد شود مشکل ساز می شود و در نهایت باید دقت خاصی صورت بگیرد بهتر است که از وزن معمول بیشتر نباشد.

چراغ نشانگر برای گریل چندان مورد مهمی نخواهد بود اما بهتر است قابلیت تنظیم حرارت به خوبی وجود داشته باشد گریلی که آپشن تنظیم حرارت ندارد گزینه خوبی محسوب نمی شود و باید دقت ویژه ای در این راستا صورت بگیرد و شرایط به شکل ایده آل بررسی شود.

قیمت گریل بر اساس نوع و مدلی که دارد مشخص می شود و در بهترین شرایط دردسر کمتری دارد. مشخص است که سیاست های لازم برای این بخش می بایست به صورت خاص بررسی شود. البته که افراد باید در انتخاب گریل مناسب مواردی مانند قیمت را به طور دقیق بررسی کنند.

کیفیت یک محصول به واسطه سطحی که دارد مشخص می شود یعنی سطح دقیق یک محصول می تواند در بهترین شرایط کمی گرانتر باشد. مصرف کنندگانی که از گریل در روف گاردن استفاده می کنند این محصول را به نسبت سایر مواردی که در بازار است بهتر می دانند و مشخص است که طبخ غذا بر روی آن نیاز به روغن زیادی ندارد. یک نکته مهم اینکه افراد باید بتوانند بهترین بخش روف گاردن را به صورتی اندازه گیری کنند که بتواند در شرایط مناسبی نصب و اجرا صورت بگیرد در صورتی که این موقعیت وجود نداشته باشد نیاز است که از یک مهندس کمک گرفته شود تا محیط دقیق برای روف گاردن توسط وی مشخص شود این بخش بسیار مهمی از اجرای گریل در روف گاردن است.