دیوارهای فرسوده را به باغ زنده عمودی تبدیل کنید

هر سطح عمودی را می‌توان به دیوار سبز با باغ زنده با مزایای زیر تبدیل کرد. از مزایای اضافه کردن دیوار زنده به فضای ساختمان و اداره‌تان داشتن هوای تازه است. بسیاری از فضاهای اداری محصور و خشک هستند، به خصوص مناطقی که فاقد پنجره هستند. باغ‌های عمودی اکسیژن بیشتری را در فضای کار اضافه می‌کنند و همچنین تقریباً 90٪ از آلاینده‌های هوا را که در داخل دفتر هستند تصفیه می‌کنند.

باغ‌های عمودی همچنین به کاهش میزان مضر VOC (ترکیبات آلی فرار) در فضای کار کمک می‌کنند. دیوارهای سبز به عنوان فیلترهایی عمل می‌کنند که به جلوگیری از گرد و غبار ، تصفیه هوا و کنترل رطوبت و دما کمک می‌کند.

1. چشم انداز طبیعی

2. احیای ضایعات شهری

3. تقویت منظر شهری

4.تأثیر بصری خیره کننده در فضاهای عمومی

5.امکان استفاده در داخل و خارج ساختمان

4 دلیل برای تبدیل سطوح عمودی به باغ‌ زنده

 حالا سؤال این است که چگونه دیوارهای فرسوده را به باغ‌های عمودی زنده تبدیل کنیم؟

یک دیوار سبز داخلی یا یک دیوار سبز در فضای باز انتخاب کنید.

در آنها شاخ و برگ‌های سرسبز‌، گل‌های رنگارنگ یا چمن‌های در حال رشد بکارید. سينگونيوم پودوفیلوم ها مانند پتوس‌ها برای محیط های کم نور ایده آل هستند، مانند فضای اداری که نور مستقیم خورشید ندارند .بحث‌های هرس و آبیاری را نیز باید در نظر بگیرید. سرخس نیز از گونه‌های مناسب است. گیاهانی را انتخاب کنید که به‌‌طور طبیعی زیبا هستند و بدون هرس و باغبانی تا مدت طویلی زیبایی خود را از دست نمی‌دهند. برای کسانی که گیاهانی را که شکوفه می‌دهند ترجیح می دهند، نیلوفرهای صلح می تواند یک انتخاب مناسب باشند

اگر شما هم علاقه دارید تا در محیط کار و یا حتی در ساختمان خود ار دیوار سبز و تراس سبز و باغ عمودی استفاده کنید، تیم مشاوران آرنی ‌لند می‌تواند به شما کمک کند و بهترین محصول را متناسب با مجموعه شما به ارمغان آورد. کافی است با ما تماس بگیرید.