دیوار زنده چیست؟ 

دیوارهای زندگی که به عنوان باغ‌های عمودی یا دیوارهای سبز شناخته می‌شود، هم در خانه و هم در محل کار محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. باغبانی عمودی روش رشد گیاهان روی دیوارها است نه روی سطوح افقی مانند میزها، پیشخوان‌ها یا روی زمین. روش‌های مختلف زیادی برای رشد یک باغ عمودی وجود دارد و مزایای مختلفی برای داشتن یک دیوار سبز زنده، نه تنها در خانه بلکه در محل کار نیز وجود دارد. 

تاریخچه دیوارهای زندگی

گرچه مفاهیم اولیه باغ‌های عمودی به دوره بابل برمی‌گردد، اما دیوارهای مدرن زندگی که امروزه می‌بینیم از دهه 1980 میلادی وجود داشته است. گفته می‌شود پاتریک بلان Patrick Blanc

دیوارهای زندگی (دیوار سبز) در محیط کار: چرا باید آنها را نصب کنید؟ دیوارهای زندگی چگونه کار می‌کنند

باغ‌های عمودی با استفاده از سازه‌هایی ایجاد می‌شوند که گیاهان به صورت عمودی در برابر یک دیوار یا چند دیوار قرار می‌گیرند. از اینها می‌توان برای پوشاندن کل دیوار یا ناحیه‌ای کوچک‌تر از دیوار استفاده کرد. بعضی از دیوارهای سبز برای تبدیل مناطق ناخوشایند استفاده می‌شوند، در حالی که برخی دیگر برای اضافه کردن زیبایی به فضای دیوار استفاده می‌شوند. دیوارهای بوته هم در داخل خانه و هم در بیرون از منزل قابل نصب هستند و می‌توان آنها را متناسب با هر فضای بزرگ یا کوچک تنظیم کرد. این باغ‌های عمودی آویزان که به عنوان سیم‌های گیاهی شناخته می‌شوند، می‌توانند متناسب با ابعاد خاص تنظیم شوند و از آویزهای آویخته شده در جنگل‌های بارانی الهام گرفته شوند.

اگر شما هم علاقه دارید تا در محیط کار و یا حتی در ساختمان خود ار دیوار سبز و تراس سبز استفاده کنید، تیم مشاوران آرنی ‌لند می‌تواند به شما کمک کند و بهترین محصول را متناسب با مجموعه شما به ارمغان آورد. کافی است با ما تماس بگیرید.

  منبع: planters