برند شما بیانگر هویت شماست و عوامل زیادی بر روی ارزش برند شما مؤثر است. حال در این مطلب می‌خواهیم به تأثیر دیوار سبز بر برندینگ شما بپردازیم.

برای نشان دادن درست سازمان و ارزش‌ها‌، خدمات و قلب آن‌ برندها باید قوی‌، بی‌نظیر و مهندسی رفتار کنند. برند شما با اضافه کردن یک دیوار سبز زنده به دفتر مرکزی شرکت یا شعب شما، ایده‌های پایداری و بشر دوستانه را ترویج می‌کند. افزودن یک دیوار سبز زنده به یک ساختمان برای بازدید‌کنندگان و کارمندان این پیام را ارسال می‌کند که این شرکت نگران آینده جهان و بهزیستی هر کسی است که وارد ساختمان می‌شود.

کارکنان از تلاش‌ها برای تأمین کیفیت بهتر هوا از طریق عناصر طراحی سبز از شما قدردانی می‌کنند و این نشان می‌دهد شما به فکر آنها هستید و نگهداشت آنها راحت‌تر خواهد بود؛ در مباحث منابع انسانی بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت.

تأثیر دیوار سبز بر برند شما

بازدیدکنندگان فوراً از یک چیدمان گیاه زیبا استقبال می‌کنند و در همان زمان شیفته برند شما می‌شوند. در واقع محیط کار شما در بدو ورودشان حس خوبی به آنها می‌دهد و حس خوب ارزشی است که برند شما توانسته به ارمغان بیاورد. قرن‌هاست که از گیاهان برای تازه کردن‌، جوان‌سازی و بازگرداندن افراد به حس رفاه و شادی استفاده می‌شود. علاوه‌بر اضافه کردن حس گرما و زندگی به یک دفتر، دیوارهای سبز زنده همچنین می‌توانند طنز و شادی را به برند شما اضافه کنند. دیوارهای سبز زنده نمایانگر تعهد به پایداری و تمایل به همکاری با جهان به سمت آینده‌ای مطمئن هستند.

در بسیاری موارد تلاش‌های یک شرکت برای بهبود و محافظت از محیط‌زیست از دید مردم پنهان است.

مشتریان اغلب از تلاش یک شرکت در ساخت یا مقاوم‌سازی یک ساختار موجود با فناوری سبز در صورتی‌که آن را نبینند؛ قدردانی نمی‌کنند. رشد نام تجاری شما لازم نیست دشوار، گران یا وقت‌گیر باشد.این موارد اغلب موارد اندکی هستند که بیشترین تأثیر را در درک عموم از یک سازمان دارند.

اگر شما هم علاقه دارید تا در محیط کار و یا حتی در ساختمان خود ار دیوار سبز و تراس سبز استفاده کنید، تیم مشاوران آرنی ‌لند می‌تواند به شما کمک کند و بهترین محصول را متناسب با مجموعه شما به ارمغان آورد. کافی است با ما تماس بگیرید.

منبع: greenroofs، ansgroupglobal، sigearth