دیوارهای سبز یک گرایش جذاب‌، هم در خانه و هم محیط‌های تجاری از نظر طراحی داخلی جهانی است. اگر به دنبال فاکتور نهایی “وای عجب چیز جالبی” هستید که یک فضای خالی را در رستوران شما بیاراید‌، یک دیوار سبز یک راه‌حل بسیار عالی است. گرایش به دیوارهای سبز جهان را به مانند یک طوفان درنوردیده است و دیدن دلیل آن دشوار نیست. در اینجا به هفت دیوار سبز نفس گیر در رستوران‌های سراسر جهان می‌پردازیم.

دیوارهای سبز یک چاشنی هوشمندانه برای هر رستوران است که وقتی درست انجام شو‌د، بسیار زیبا و کاربردی می‌شوند. فکر می‌کنید یک تجربه عالی غذاخوردن صرفاً محدود به غذا و خدمات است؟ دوباره فکر کنید!

امروزه با حرکت به سمت یک شیوه زندگی طبیعی‌تر و ارگانیک‌، آوردن عناصر طبیعی در طراحی داخلی شما بسیار مهم است. مشتری‌ها به طور ناخودآگاه بین یک ظاهر طبیعی و احساس آن در طراحی شما و کیفیت محصولاتی که در تولید وعده‌های غذایی شما استفاده می‌شود ارتباط برقرار می‌کنند. دیوارهای سبز زنده هوا را تازه می‌کنند و آلودگی صوتی را کاهش می‌دهند و اگر از مدل “مزرعه به میز” استفاده می‌کنید‌، برداشت سبزیجات تازه و گیاهان برای وعده‌های غذایی‌، درست در کنار مراجعان شما‌، بسیار جذاب است.

اما بیش از آن، هیچ چیز بدتر از غذا خوردن در یک فضای تاریک‌، دلگیر و پر سر و صدا نیست. گیاهان به پنهان کردن هرگونه بو، از بین بردن سموم از هوا و کاهش هرگونه صداهای آزار دهنده کمک می‌کنند. داشتن یک دیوار زنده در فضای ناهار خوری شما‌، فضای مورد نظر را جذاب‌تر جلوه داده و به یک تجربه غذاخوری دلپذیر برای میهمانان شما منتهی می‌شود.
نگاهی بیندازید که چگونه این رستوران‌ها از دیوارهای سبز تزئینی برای ایجاد محیط غذاخوری آرام استفاده کردند.

هفت رستوران در دنیا با دیوارهای سبز

گلدیز کالیفرنیا‌ | ایالات متحده آمریکا

7 رستوران با دیوارهای سبز در دنیا

آیا به دنبال ایجاد فضایی آرامش بخش برای مشتریان خود هستید؟ گلدیز با نمایش زیبایی در فضای باز خود‌، فضایی آرام را به خود اختصاص داده است. مخلوط بافت‌ها‌، سایه‌های پر جنب و جوش از رنگ سبز ، و یک پخش بی‌محابا از یاس ، یک کولاژ از زندگی ایجاد کرده است.
سیستم در حال رشد دیوارهای سبز زنده بطور خاص طراحی شده است تا بیشترین تأثیر را به دیوارهای تزئینی سبز نشان دهد. سیستم گلدان لانه زنبوری مانند پیکسل‌ها روی صفحه نمایش عمل می‌کند ، شکاف‌های ناخوشایند بین گیاهان را به حداقل می‌رساند و از همان ابتدا ظاهری سرسبز به شما می‌بخشد.

EDULIS | مادرید، اسپانیا

7 رستوران با دیوارهای سبز در دنیا

یک دیوار سبز زنده نیازی به کار هنری استادانه ندارد تا تبدیل به چیز متفاوتی شود. نورپردازی روی دیوارهای سبز می‌تواند محیط شما به تبدیل به اثری فوق‌العاده کند.
ما عاشق سادگی دیوار زنده إدولیس هستیم که با طعم و مزه‌ای شبیه به زمین یک محیط ناهار خوری دلپذیر ایجاد کرده است.

آتش | CAPE TOWN‌، آفریقای جنوبی

7 رستوران با دیوارهای سبز در دنیا

در آتش در مورد پیچ ​​و تاب درجه یک در یک باغ عمودی صحبت می‌کنیم. چگونگی استفاده از صفحات شیشه‌ای فایر فیش یک صفحه نمایش جالب و منعکس کننده را ایجاد کرده است که با روشنایی اتاق بهبود می‌یابد.

پادرینوس | MEXICO CITY ، MEXICO

7 رستوران با دیوارهای سبز در دنیا

این تقریباً یکی از باورنکردنی‌ترین نمونه‌های باغ عمودی است که ما تا به حال دیده‌ایم. این مجسمه سازی عظیم اقتصادی‌، دنیایی را به نمایش م‌گذارد که هدف آن تأمین هنر و اکسیژن در قلب شهر است. دیوار سبز زنده یکی از سه مجسمه سازگار با محیط زیست در مکزیکو سیتی است که توسط سازمان غیرانتفاعی ورد ام ایکس ساخته شده است تا جامعه را ارتقاء داده و از محیط زیست محافظت کند.

ارگانيكس | بارسلونا، اسپانیا

7 رستوران با دیوارهای سبز در دنیا

 ارگانیکس با دیوارهای باشکوه خود در حال محبوب شدن است. این صفحه نمایش روشن و رنگارنگ‌، در بدو ورود به استقبال مشتریان می‌رود و از آنها برای یک وعده غذایی ارگانیک خوب و سالم استقبال می‌کند. ما عاشق الگوهای‌، بافت‌ها و پالت رنگی در این دیوار سبز هستیم. از خلاق بودن در دیوار سبز نترسید. رنگ‌های روشن به زیبایی با دکوراسیون رستوران خنثی جفت شده‌اند و می‌توانند فضای داخلی متوسط ​​را به یک سطح کاملاً جدید منتقل کنند.
یک دیوار سبز زنده علاوه بر همه کاره بودن، زیبایی شناسی و یک چاشنی بسیار کاربردی برای هر رستوران است. این که آیا شما سعی می‌کنید مجموعه‌ای از لوله‌های زشت را بر روی دیوار پنهان کنید‌، یا یک پارتیشن برای حریم شخصی اضافی ایجاد کنید یا فقط از مزایای آوردن طبیعت به یک اتاق لذت ببرید‌، از کاربردهای دیوار سبز زنده است.